Wednesday, 12 March 2014

2- Sepakat D'Corner, Jalan Persiaran Tengah, Kg Sepakat

Menyediakan Pelbagai jenis Lempeng, Mee, Mehoon, Nasi dan lain-lain

Kedudukan Kedai Lempeng Sepakat D'Corner agak tersorok sedikit dari jalan utama. Jarak simpang Jalan Persiaran Tengah Kg Sepakat dari Pusat Pelancungan Kelip-kelip Kg Kuantan adalah 2.5 KM, Sementara Jarak Dari simpang masuk ke Jalan Persiaran Tengah Kg Sepakat adalah 2.9 KM.

Walaubagaimanapun, kedudukan yang agak terpencil ini memungkin pelanggan dapat menikmati ketenangan sambil menikmati juadah enak bersama keluarga dan rakan. Jauh dari kesibukan ibu kota. tenang dan damai sambil merasai udara sejuk malam dengan suasana kampung.



Waktu perniagaan bermula pukul 8.00 malam (bukan 8.00 petang) hingga pukul 12 malam, kadangkala dan selalunya terlajak sampai pukul 5 pagi, kami tak kisah kalau customer ada....

Ini baru pukul 8.30 malam, kejab lagi ramai lah orang..

Menu dan harga Lempeng, Murah, Sedap dan Mengenyangkan.

Lempeng biasa (RM1.50 je) sepinggan penuh, cecah dengan kari ikan bilis..meh la try

Member makan lempeng sambil tengok TV..

Air Nira Kepala pun ada, kat Kelantan dipanggil Air Tuak, tapi tak de la mabuk.

Keratan akhbar Utusan Malaysia, Wartawan dah datang buat liputan, lepas ni masuk TV pula la kut.. 

Akhbar Utusan Malaysia bertarikh 13 March 2014

No comments:

Post a Comment